پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4361
-
الف
+

برگزاری مراسم پایانی جایزه «آهوی کومش»

سومین جایزه ادبی آهوی کومش (سمنان) با حضور" مصطفی رحماندوست" برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برپایی سومین جایزه ادبی آهوی کومش (سمنان) با حضور مصطفی رحماندوست خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری ایسنا، عباس بابایی اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره فردا پنج‌شنبه چهارم مردادماه در سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جایزه ملی در تئاترشهر سمنان برگزار می‌شود افزود: این آیین با حضور شماری از نویسندگان و شاعران و مدیران و فعالان فرهنگی هنری در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ضمن دعوت از عموم علاقه‌مندان به حضور در این برنامه گفت: در آیین اختتامیه سومین جایزه ادبی آهوی کومش (سمنان) برترین‌های امسال با حضور رحماندوست - از شاعران برجسته کشور - معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: جایزه ادبی آهوی کومش از سال ۱۳۹۲ هر دو سال یک بار در سمنان برگزار می‌شود و برترین‌های این جایزه در بخش‌های شعر کودک و نوجوان،داستان، ، نمایشنامه، فیلمنامه و...معرفی می‌شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان یادآور شد: این جایزه با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، موسسه فرهنگی هنری"سمنگان کومش" و انتشارات کتاب سمنگان و... برگزار می‌شود

س م/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر